ویژگی های خانه هوشمند

هانه هوشمند آرکتور

دنیای واحدهای آپارتمان هوشمند با سرعت زیادی در حال تحول است.  پیشرفت های فناوری به طور مداوم سطح رفاه زندگی را از  آنچه ساکنان خانه های مدرن، از فضاهای زندگی خود انتظار دارند، بالاتر می برد. از آنجا که روندها و لایه های موجود در صنعت Proptech (پراپ تک یا تکنولولوژی در صنعت املاک) در حال گسترش است، برخی از ویژگی های کلیدی برای هر آپارتمان هوشمند مدرن به عنوان موارد ضروری به حساب می آیند. در اینجا ویژگی های برتر که سازنده ها و ساکنین به دنبال آن هستند را بیان می کنیم. همچنین از این طریق صاحبخانه ها و شرکت های انبوه سازی و مدیران املاک می توانند از این فناوری ها برای ارتقاء سطح رفاه و افزایش فروش خود استفاده کنند:

 
 
 
 
 
ویلای مدرن هوشمند آرکتور

۱. قفل های هوشمند و کنترل دسترسی
ساکنین خانه هایی با قفل های هوشمند و کنترل های دسترسی ، احساس راحتی و امنیت می کنند ،
  چون رمز عبور محافظت شده ، ورود بدون کلید و دسترسی به اپلیکیشن موبایل، نیاز به کلیدهای فیزیکی را از بین می برد و لایه های امنیتی را زیاد می کند.

 
 

۲. ترموستات های هوشمند و راندمان انرژی
کاهش مصرف انرژی و هزینه های آب و برق برای بسیاری از ساکنان اولویت اصلی است. نکات کلیدی: ترموستات های هوشمند، لوازم برقی کارآمد و سیستم های روشنایی خودکار، راحتی و آسایش را در کنار صرفه جویی در مصرف و کاهش هزینه هاي برق تضمین می کنند.

 

۳. دستیارهای صوتی و اتوماسیون خانه
ساکنان مدرن از اینکه ببینند فناوری در زندگی روزمره شان ترکیب و ادغام شده باشد لذت می برند.  نکات کلیدی: دستیارهای صوتی، مانند آمازون الکسا یا Google Home، بدون زحمت دستگاه های متصل به شبکه هوشمند را مدیریت می کنند و کنترل تنظیمات آپارتمان را آسان می کنند. در نهایت، ظهور واحدهای آپارتمانی هوشمند نشان دهنده تغییر در انتظارات ساکنان و سبک زندگی در حال تغییر است. صاحبخانه‌ها و شرکت‌های مدیریت املاک که از این فناوری‌ها استقبال می‌کنند، به احتمال زیاد مستاجران یا خریداران بیشتری را جذب می‌کنند و خود را در یک بازار رقابتی املاک و مستغلات متمایز می‌کنند.

 

ما در هوشمند سازی آپارتمان و ویلای شما امکانات رفاهی فراوانی را در بالاترین سطوح هوشمند سازی تدارک دیده ایم. شاید شما تصور کنید تنها با تعویض کلیدها و پریزهای قدیمی خانه و تبدیل آنها به کلید لمسی در  حال هوشمندسازی هستید. اما اینگونه نیست.

توجه به این نکته لازم است که هوشمندسازی تنها نصب کلید لمسی یا موشن دیتکتور ساده (رادار) نیست. هوشمند سازی در عالی ترین و بروز ترین سطح خود یعنی اتصال تمامی سنسورهای هوشمند یک واحد به یک سرور مرکزی و کنترل و مدیریت و قابلیت ادغام عملکرد و توانایی های  عناصر و وسیله های هوشمند با همدیگر که قابلیت ایجاد سناریوهای مختلفی همچون سناریو ورود، سناریو خروج، سناریو مسافرت و عدم حضور، سناریو مهمان و سناریوهای جذاب دیگر را دارد. مثلا در مورد کلید های لمسی صحبت کردیم. این کلیدها انواع مختلفی دارند. بعضی از آنها فقط تاچ هستند و به جای کلید فیزیکی شما با لمس قسمتهای مختلف آن فرمان روشن و خاموش را صادر می کنید. بعضی انواع دیگر قابلیت وایفای و آر اف دارند و قابلیت اتصال به گوشی یا ریموت دارند. بعضی انواع دیگر پیشرفته تر هستند و با یک سرور مرکزی از طریق اینترنت یا سیمکارت با گوشی شما، تاچ پنل نصب شده روی دیوار و سرور مرکزی و تمام وسایل هوشمند دیگر در ارتباط هستند.

 
آینه هوشمند آرکتور
از جمله جذاب ترین کیت های هوشمند آرکتور می توان به ماژول سرویس بهداشتی هوشمند اشاره کرد که سرویس را مجهز به خوشبو کننده و سیستم صوتی و نور اتوماتیک در هنگام استفاده از آن می کند. سیستم لوکس دیگر سیستم پرده برقی می باشد که بصورت اسلایدینگ یا عمودی با موتورهای بدون صدا می باشد. سیستم پرفروش دیگر سیستم صوتی هوشمند است که می توانید ساختمان را مجهز به این ماژول لاکچری نمایید. 
هم اکنون تمامی این وسایل با هر سطح هوشمندی که پروژه شما ایجاب کند با محصولات هوشمند آرکتور برای شما مهیاست. به هر میزان که امکانات هوشمند شما بیشتر شود سناریوهای بیشتری را می توان در شرایط مختلف ایجاد و فعال کرد. لازم به ذکر است در هر زمان که بخواهید قابلیت سوییچ کردن خانه از حالت هوشمند به حالت سنتی برای شما از طریق تابلو هوشمند وجود دارد. همچنین در صورت هوشمندسازی واحد یا ویلا یا ساختمان خود چنانچه با مجموعه آرکتور قرارداد ببندید، در صورت تمایل شما، قابلیت توسعه هوشمند سازی در آینده و نصب سیستم های هوشمند دیگر در ارتباط آنها با ابزارهای نصب شده موجود، وجود خواهد داشت. بنابراین می توانید بنا به ضرورت، ابتدا چند مورد پر استفاده را انتخاب کنید و سفارش دهید و سپس با شناخت بیشتر موارد هوشمند را در خانه افزایش دهید. اگر می خواهید از مشاوره رایگان استفاده کنید لطفا جهت بررسی کارشناسان ما از وضعیت فعلی خانه یا ویلای خود با ما تماس بگیرید. 09124502949
 
همچنین می توانید مطلب قیمت هوشمند سازی ساختمان را مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
+989358595280